Moikka! Eli pitköstä aikaa kerkeen taas kirjotella tänne ja noh... Viikon aikana on tapahtunu paljon kaikkee ! Alotetaampas vaikka viimeviikosta, maanantaina ja tiistaina ei tapahtunu mitää sen kummempaa, keskiviikkona mulla oli ratsastus ja menin Hampurilla. Me mentiin puomeja kevyessä istunnassa ja kaikkee kivaa :D
Torstainakaan ei ollu mitään erikoista ja sit perjantaina mä menin mun bestikselle yöks :D Olin siellä siis koko viikonlopun =))))
Ihania kuvia! :)
VastaaPoista