Moi taas, en ookkaa pitkään aikaan tänne kirjotellu ja on tapahtunu aika paljon kaikkee :D Toissaviikon keskiviikkona me mentiin maastoon, en oikein muista mitä tehtiin silloin, mutta kun me oltiin laukkamassa ladolle, Hampur pukitti! :D Se oli aika pieni pukki, ja pysyin kyllä selässä, mutta oli kiva kokea mun elämän ensimmäinen pukki.
Sitte viimeviikon keskiviikkona olin kipee joten en päässy ratsastamaan, ja olisin menny Framtidilla :( Koulusta vähän, että koko viikko oli täynnä kokeita. :/
Toissapäivänä menin siis (TAAS!!!) Hampurilla ja me mentiin (TAAS!!!) maastoon :D Alkutunnista ei satanu yhtään, mutta sitte lopputunnista alko sataa. Me mentiin eka jotain metsätietä, ja siellä oli tosi jyrkkiä mäkiä, joten piti olla kevyessä istunnassa aika paljon :) Sen jälkeen me mentiin tietä pitkin käynnissä ja ravissa ja sit siitä lähettiin laukkaamaan. Lopputunnista ei sitte tapahtunu mitään erikoista :)
Ensviikko on siis vika kouluviikko ja noh... Numerot ei oo ollu varmaa missään parhaassa kunnossa :D
Tässä oli nyt tää postaus, mutta mä yritän ensviikolla saada tänne jotain kirjotettuu :)