Moikka! Eli pitköstä aikaa kerkeen taas kirjotella tänne ja noh... Viikon aikana on tapahtunu paljon kaikkee ! Alotetaampas vaikka viimeviikosta, maanantaina ja tiistaina ei tapahtunu mitää sen kummempaa, keskiviikkona mulla oli ratsastus ja menin Hampurilla. Me mentiin puomeja kevyessä istunnassa ja kaikkee kivaa :D
Torstainakaan ei ollu mitään erikoista ja sit perjantaina mä menin mun bestikselle yöks :D Olin siellä siis koko viikonlopun =))))
maanantai 14. huhtikuuta 2014
Moi taas =)
tiistai 1. huhtikuuta 2014
Eka tunti Perlassa 26.03
Moikka taas!
Mul oli siis pitkään aikaan ratsastusta ja alotin tällä kertaa Talli Perlassa, koska pidän siitä alueesta ja niistä islanninhevosista ja siellä on myös hyvä opetus :) Eli menin siis Dynurilla ja se oli aika jännää xD Se veti päätä alas silloin tällöin ja näin :) Eli eka me siis mentiin alkukäynnit ja siitä sitte alettiin ravaamaan. Me tehtiin sitte salmiakkikuviota siellä kentällä ja meidän piti panostaa siihen, että se oikeasti oli se salmiakkikuvio eikä mikää vammane ympyrä :D Mun ryhmässä on siis neljä henkilöä jos mut lasketaan mukaan :) Kaks meni sitte ymyrällä ja kaks teki sitä salmiakki kuvioo. Sen jälkeen me alettiin mennä tölttii ja se on Dynurilla ihan hirveetä DD; Ja sitte sen jälkeen me laukattiin ja... Tota mitä siitä ny sanois se oli ihan kivaa näin ekaa kertaa xD Mun kädet siis ei ollu yhtää jäykät ne vaa heilu siellä ku mitkäki rätit \(o 3o)/ Ja sitte ku me alettii lopetella niitä laukkoja (me siis ravattiin, töltättiin ja laukattiin kumpaakin suuntaan), nii mun raippa sitte meni osuu Dynuriin ja sit se alko mennä tosi kovaa laukkaa ja se ei ollu yhtään kivaa D: Ja ku en ollu ikinä ratsastanu issikoilla nii oli vaikeet viel oppii pysäyttää ne erilailla ku kaikki muut hevoset ja ponskulit C;<
Mulla ei oo kuvia tästä tunnista ainakaa ittelläni, mutta huomisesta saattaa tulla kuvia ;)
Mul oli siis pitkään aikaan ratsastusta ja alotin tällä kertaa Talli Perlassa, koska pidän siitä alueesta ja niistä islanninhevosista ja siellä on myös hyvä opetus :) Eli menin siis Dynurilla ja se oli aika jännää xD Se veti päätä alas silloin tällöin ja näin :) Eli eka me siis mentiin alkukäynnit ja siitä sitte alettiin ravaamaan. Me tehtiin sitte salmiakkikuviota siellä kentällä ja meidän piti panostaa siihen, että se oikeasti oli se salmiakkikuvio eikä mikää vammane ympyrä :D Mun ryhmässä on siis neljä henkilöä jos mut lasketaan mukaan :) Kaks meni sitte ymyrällä ja kaks teki sitä salmiakki kuvioo. Sen jälkeen me alettiin mennä tölttii ja se on Dynurilla ihan hirveetä DD; Ja sitte sen jälkeen me laukattiin ja... Tota mitä siitä ny sanois se oli ihan kivaa näin ekaa kertaa xD Mun kädet siis ei ollu yhtää jäykät ne vaa heilu siellä ku mitkäki rätit \(o 3o)/ Ja sitte ku me alettii lopetella niitä laukkoja (me siis ravattiin, töltättiin ja laukattiin kumpaakin suuntaan), nii mun raippa sitte meni osuu Dynuriin ja sit se alko mennä tosi kovaa laukkaa ja se ei ollu yhtään kivaa D: Ja ku en ollu ikinä ratsastanu issikoilla nii oli vaikeet viel oppii pysäyttää ne erilailla ku kaikki muut hevoset ja ponskulit C;<
Mulla ei oo kuvia tästä tunnista ainakaa ittelläni, mutta huomisesta saattaa tulla kuvia ;)
Eka postaus
Heippa hei!
Täällä ruudun takana kirjottelee semmone 13 vuotias tyttö. Oikealta nimeltäni siis Yasmin :) Mä rakastan hevosia, kissoja ja pieniä ja keskikokoisia koiria. Isoista en sen kummemmin tykkää paitsi jotkut isot rodut on ihania.
Harrastan ratsastusta keskiviikkosin Perlassa ja mun viimeviikkoisesta tunnista laitan seuraavassa postauksessa. Mun kaveri myös ratsastaa siellä, mutta vaan eripäivisin ja täs on sen blogien osoitteet: neelejaframtid.blogspot.com ja lilikoira.blogspot.com
Ja tässä on vielä mun ja neljän mun kaverin tekemä leivontablogi: mokkapalarulaa.blogspot.com
Mä omistan kaks kissaa ja niiden nimet on Vilma ja Kalle, ne tulee olemaan mun bannerissa, silloin kun vaan ehdin sen tekemään ja opin käyttämään tätä bloggeria vähän enemmän :DDD
P.S. Postauksissa tulee myös olemaan kuvia, että eipäs huolita ;)
Täällä ruudun takana kirjottelee semmone 13 vuotias tyttö. Oikealta nimeltäni siis Yasmin :) Mä rakastan hevosia, kissoja ja pieniä ja keskikokoisia koiria. Isoista en sen kummemmin tykkää paitsi jotkut isot rodut on ihania.
Harrastan ratsastusta keskiviikkosin Perlassa ja mun viimeviikkoisesta tunnista laitan seuraavassa postauksessa. Mun kaveri myös ratsastaa siellä, mutta vaan eripäivisin ja täs on sen blogien osoitteet: neelejaframtid.blogspot.com ja lilikoira.blogspot.com
Ja tässä on vielä mun ja neljän mun kaverin tekemä leivontablogi: mokkapalarulaa.blogspot.com
Mä omistan kaks kissaa ja niiden nimet on Vilma ja Kalle, ne tulee olemaan mun bannerissa, silloin kun vaan ehdin sen tekemään ja opin käyttämään tätä bloggeria vähän enemmän :DDD
P.S. Postauksissa tulee myös olemaan kuvia, että eipäs huolita ;)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)