tiistai 1. huhtikuuta 2014

Eka postaus

Heippa hei!

Täällä ruudun takana kirjottelee semmone 13 vuotias tyttö. Oikealta nimeltäni siis Yasmin :) Mä rakastan hevosia, kissoja ja pieniä ja keskikokoisia koiria. Isoista en sen kummemmin tykkää paitsi jotkut isot rodut on ihania.
Harrastan ratsastusta keskiviikkosin Perlassa ja mun viimeviikkoisesta tunnista laitan seuraavassa postauksessa. Mun kaveri myös ratsastaa siellä, mutta vaan eripäivisin ja täs on sen blogien osoitteet: neelejaframtid.blogspot.com ja lilikoira.blogspot.com
Ja tässä on vielä mun ja neljän mun kaverin tekemä leivontablogi: mokkapalarulaa.blogspot.com
Mä omistan kaks kissaa ja niiden nimet on Vilma ja Kalle, ne tulee olemaan mun bannerissa, silloin kun vaan ehdin sen tekemään ja opin käyttämään tätä bloggeria vähän enemmän :DDD

P.S. Postauksissa tulee myös olemaan kuvia, että eipäs huolita ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti