tiistai 1. huhtikuuta 2014

Eka tunti Perlassa 26.03

Moikka taas!

Mul oli siis pitkään aikaan ratsastusta ja alotin tällä kertaa Talli Perlassa, koska pidän siitä alueesta ja niistä islanninhevosista ja siellä on myös hyvä opetus :) Eli menin siis Dynurilla ja se oli aika jännää xD Se veti päätä alas silloin tällöin ja näin :) Eli eka me siis mentiin alkukäynnit ja siitä sitte alettiin ravaamaan. Me tehtiin sitte salmiakkikuviota siellä kentällä ja meidän piti panostaa siihen, että se oikeasti oli se salmiakkikuvio eikä mikää vammane ympyrä :D Mun ryhmässä on siis neljä henkilöä jos mut lasketaan mukaan :) Kaks meni sitte ymyrällä ja kaks teki sitä salmiakki kuvioo. Sen jälkeen me alettiin mennä tölttii ja se on Dynurilla ihan hirveetä DD; Ja sitte sen jälkeen me laukattiin ja... Tota mitä siitä ny sanois se oli ihan kivaa näin ekaa kertaa xD Mun kädet siis ei ollu yhtää jäykät ne vaa heilu siellä ku mitkäki rätit \(o 3o)/ Ja sitte ku me alettii lopetella niitä laukkoja (me siis ravattiin, töltättiin ja laukattiin kumpaakin suuntaan), nii mun raippa sitte meni osuu Dynuriin ja sit se alko mennä tosi kovaa laukkaa ja se ei ollu yhtään kivaa D: Ja ku en ollu ikinä ratsastanu issikoilla nii oli vaikeet viel oppii pysäyttää ne erilailla ku kaikki muut hevoset ja ponskulit C;<
Mulla ei oo kuvia tästä tunnista ainakaa ittelläni, mutta huomisesta saattaa tulla kuvia ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti